2014年8月29日 星期五

終於明白一直不斷超長課, 其實係追求緊d 咩?? 究竟呢個係唔係一個終極答案???

今次想同大家分享下一d對跑步嘅諗法~

    唔止一次,有人問我點解要跑咁長同咁密? 又越追越長,又要烈陽又要暴雨? 就算玩超馬亦唔需要咁攪法?

    而我自己亦有分析過: 比賽其實我唔太熱衷,因為唔鐘意俾人規定呢樣,規定果樣,咁究竟我追求緊d咩呢? 其實就連我自己都唔知~ 所以每次都只係是但答: 我鐘意囉~

不過,我諗我已經搵到答案,雖然未知係唔係終極答案~

我終於知道,原來我一直想找尋嘅,並唔係能力嘅上限,亦唔係簡純嘅痛楚~

而係果種瀕死,最接近死亡嘅感覺~

原來係叫”湼槃的精神狀態”~

   唔覺意睇到呢段野,最後形容果種感覺,就好似終於搵到知音人一樣,開心到要即刻同大家分享一下~

沒有留言:

張貼留言