2015年2月2日 星期一

1-Feb-15 6小時 Ultra Marathon 賽後報告及感想~

   第一屆香港超馬賽終於完滿結束, 今次講下當中經歷同埋感受, 同大家分享一下~

   31-Jan-15星期六朝0930左右去到大埔白石角海濱長廊, 同在場12及24小時賽跑手打打氣, 兼等住偶像關家良一合照~ 之前果晚一直睇住即時賽表, 見關家突然落後, 當時已心知不妙, 到現場後, 即和在場記者打聽, 不出所料, 關家大概響2300左右傷左, 之後跑下行下.

    到場響終點位等左一陣, 終於見到偶像正在賽道步行, 但仍然臉帶笑容, 沒帶半點氣餒之餘, 還親切地和各位打氣fans握手, 果份體育精神同待人態度, 真係值得尊敬~ 咁我就緊係唔蝕底, 先同佢握手, 直到夠鐘賽事完畢, 馬上飛奔過去同佢合照, 非常開心~ 另外有一位跑手一定要講, 就係癲傻200嘅Sze Sir, 佢全程輕鬆完成, 賽後同佢合照後, 同佢傾左一陣, 佢雖然剛跑完24小時, 但好似完全唔倦, 講野仍然有氣有力, 實在太利害~ 跟住攞埋選手包就走人囉~

   好啦~ 到左1-Feb-15星期日6小時比賽當日, 我大概1200到場, 先跑下熱下身, 跟住撞見好多熟人, 又有成班跑手兄弟到場打氣支持, 大家影相傾計, 非常熱鬧~ 攪笑野都有d, 現場工作人員成日問我條腰有冇20吋~~ haha~ 邊有咁跨張呀~~到左1300左右, 我發現偶像到場, 緊係第一時間同佢影張戰衣合照, 真係開心過中六合彩~

     1350左右嗌咪集合上線準備起步, 1400準時開跑, 可能今次都係諗住攞下經驗, 因我好少比賽, 頭段30k我好心散, 基本上四圍昅野, 睇下d黑膚色女跑手, 望下場邊兄弟, 揮下手影相咁~~ 一直跑下望下去到中尾段突然肚痛, 急急去厠所攪左一輪, 痾到軟軟地, 之後狀態一直上唔番, 左邊小腹人魚線果個位肌肉又有d痛, 用拳頭打左幾下又好番d~

    咁嘅情況下, 都唔敢亂衝上去, 用住均速睇定d先~ 但當諗起香討好多ching / ctse都同我打緊氣, 好~ 照上! 加快d追左幾個名次, 左下腹又黎料, 惟有用番均速跑至完賽~ 賽果名次係全場第11, 組別第二~ 成績唔算理想, 有負各位厚望, 真係萬二分致歉~

後記:
總結呢次經驗, 肯定係比賽經驗不足, 可能事前都係諗住當佢係平時超長課去處理, 心理上太過輕鬆, 計劃唔夠周詳~ 不過唔緊要, 下一次我一定會做足準備, 唔再放鬆, 預備一定會更加充足~ 下年超馬再見~

    今年香港超馬賽係第一屆舉辦, 所以傳媒報導唔多, 以致唔太多人注意, 或者根本唔知係咩黎~ 不過唔緊要, 只要我地多多支持, 多D跑手擁躍參與賽事, 我相信終有一日, 會受到廣大群眾注視, 規模越來越大, 越來越成功, 全民超馬, 大家努力~ Yeah~~~

當然大家期待嘅閃咭已經預備好, 繼續過膠放銀包啦各位~~ haha~ 多謝收睇~

***特別鳴謝好兄弟Dick專車接送, 同埋David 和 Clara 義務負責全程攝影, 今次閃咭靠哂佢地~

-完-
























沒有留言:

張貼留言